Konco-konco ku

Thursday, April 25, 2013

TERKINI!! BILIK GERAKAN BN PDM SUNGAI LEMAN DILEMPAR MOLOKOV COCKTAIL!!!

TAK tahulah apa yang puak haram jadah ni dengki sangat dengan Bilik Gerakan BN. Selepas Bilik Gerakan Nibong Tebal dibom dua hari yang lalu, kini kawasan DUN Sekinchan yang penyandangnya adalah Ng Suee Lim dari DAP pula dibaling dengan molokov cocktail sehingga hangus semua peralatan didalam dewan ini.

Pilihanraya paling kotor telah mula menampakkan bibit-bibitnya dengan serangan demi serangan ke atas beberapa bilik gerakan BN seluruh negara. Pakatan tidak akan menyerah kalah begitu sahaja dan akan terus melakukan provokasi melampau terhadap BN bagi melemahkan semangat para pengundinya.

Aku percaya, si pelaku adalah dari kalangan pengikut tegar mereka yang dengki dengan kemeriahan bilik gerakan ini setiap malam. Seorang penduduk tempatan memberitahu, beberapa malam sebelum kejadian beliau perasan dengan kehadiran sekumpulan remaja bermotosikal membawa bendera PAS kehulur-hilir dihadapan bilik gerakan ini.

Tiada saksi yang melihat semasa kejadian berlaku kerana perbuatan ini dilakukan dalam lebih kurang pukul 4-5 pagi selepas para penjaga bilik gerakan pulang. Kerusi, meja, serta carta organisasi PDM hangus terbakar.

Tiada mangsa yang terlibat, pihak polis masih melakukan siasat bagi mencari pelaku khianat ini.

1 comment:

  1. bodoh la hampa semua.. BODOH betul yang sokong kerajaan ni!!!!!!!!!!! tau x? tau x yang tue bukan bom.. tue buah kentut geng2 PKR tau.. depa pakat2 simpan kentut dalam plastik simpan ramai2.. bila kuaq jadi macam 2 la... tapi punca semua ni salah UMNO.. SALAH UMNO... bagi sangat BRIM ngn Rebat 200 tue... kutuk2 tapi pakai 2 yang terkentut tahap meletup macam 2... hishhhh~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete

comment please.....