Konco-konco ku

Wednesday, February 13, 2013

BADROL AMIN GEMBIRA KES PENCERAIAN DENGAN INA FIONA BERJALAN LANCAR!!

PAGI tadi, Badrol Amin telah pergi ke mahkamah syariah Hulu Langat atas kes penceraiannya dengan bini kedua beliau, Ina Fiona. Kes yang bermula sejak pukul 8.30 pagi tadi melihatkan kehadiran Badrol Amin bersama peguam syariahnya hadir untuk perbicaraan.

Mengikut rekod, Badrol Amin menceraikan isteri keduanya, Ina Fiona kerana sudah tidak sefahaman lagi semenjak kes khalwat di sebuah hotel di Kuantan tahun lalu. Semenjak dari itu, mereka kerap bergaduh dan Badrol Amin juga jarang pulang ke rumah isteri kedua nya.

Mengikut sumber yang rapat dengan Ina Fiona juga memberitahu yang tuntutan cerai Badrol Amin yang juga Ketua Cabang PKR Sabak Bernam telah disuarakan sejak 2-3 bulan lepas namun baru hari ini kes penceraian dijalankan di mahkamah.

Dimaklumkan juga Badrol Amin bakal berkahwin dengan teman khalwatnya selepas penceraian ini.

3 comments:

  1. Kisah saya diceraikan oleh Ust Dr Badrulamin, saya redho dgn apa yg berlaku . Semoga ada HikmahNya. Jangan menuding jari trhadap sesiapa, ini adalah ketentuan Allah. Salam .

    ReplyDelete
  2. ada kalanya walaupun kita nampak baik, mungkin kita ada menyinggung hati org lain, atau mungkin telah menjadi punca putusnya silaturrahim org lain, jadi balasan yg sama juga akan kita terima

    ReplyDelete
  3. Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan dan rahmat-Nya bahawa Dia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikan di antara kamu (suami-isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. (Ar-Rum 30: 21)

    ReplyDelete

comment please.....