Konco-konco ku

Wednesday, November 28, 2012

HOT!! ANJING MALAYSIKINI MAKI ORANG UMNO DALAM PWTC SEMASA #PAU2012!!


"UMNO Anjing, UMNO Sial, UMNO bla bla bla...............

Itulah sedikit sebanyak kata kata cacian dan makian oleh beberapa orang wartawan portal PEMBANGKANG yang terdiri dari Malaysiakini, Harakahdaily, Keadilan Daily, The Malaysian Insider serta jentera cybertroopers pencacai pembangkang ekoran kawalan ketat untuk masuk ke Dewan Merdeka malam tadi.

Segala cacian dan makian mereka pihak pembangkang ini turut mendapat reaksi dari pimpinan pembangkang dengan menyatakan Persidangan UMNO 2012 kali ini membuktikan UMNO menyekat kebebasan bersuara dan bersikap prejudis kerana tidak memberikan portal pembangkang ruang melaporkan berita. (PapaGomo)

Berkenaan kes wartawan-wartawan dari pihak pakatan yang berkunjung ke PWTC untuk membuat liputan memang dari lama dulu jadi bualan. Dulu walau diberi pas media untuk membuat laporan, tetapi mereka dengan rakus memutarbelitkan kenyataan setiap wakil UMNO yang berucap.

Sebab itu juga lah pihak UMNO Malaysia memperketatkan tahap keselamatan dengan menghadkan sebilangan wartawan tak kira dari parti mana sekalipun mahupun media bebas.

Tahniah pihak PWTC.

1 comment:

  1. patutpun tak bagi masuk. lain yg berlaku lain pulak dilapor. padan muka, tk jadi kuman kudispun...

    ReplyDelete

comment please.....