Konco-konco ku

Wednesday, September 19, 2012

@NGEHKOOHAM DAPAT SOKONGAN @MBNIZAR HINA NABI!!



YB Dato Seri Nizar Jamaluddin yang menjadi rakan karib YB Dato Ngeh Koo Ham tetap mempertahankan kenyataan Ngeh Koo Ham mengenai kenyataan respon Ngeh dalam twitternya terhadap Ketua Pemuda UMNO yang mengajak umat Islam mengadakan bantahan terhadap Sam Bacile yang berbunyi:

''Khairy wants muslim protest against Sam Bacile. For Islam or for his political gains? Are muslims wasting too much time & energy on this?

(Khairy mahu umat Islam memprotes Sam Bacile. Ia untuk Islam atau keuntungan politiknya? Adakah umat Islam membuang begitu banyak masa dan tenaga untuk ini?," kata Koo Ham dalam laman sosial tersebut.

Nizar sengaja mencari alasan dengan mengeluarkan kenyataan bahawa Tun Mahathir pun pernah menghina Nabi Muhammad. Kenyataan Nizar ini seolah-olah cuba mempertahankan kenyataan biadap Ngeh yang juga pengerusi DAP Perak.

Sementara itu Ngeh tidak sedikit pun rasa bersalah malah terus menyalahkan dan cuba memperbodohkan umat Islam dengan twitter terbarunya:

Jika kita lihat kenyataan Ngeh di atas menunjukkan Ngeh cuba memperbodoh-bodohkan umat Islam yang baginya tidak cerdik melakukan perbuatan yang membuang masa dan tenaga.

Ini jelas bahawa DAP memang anti-Islam, Ngeh sengaja mahu membuat provokasi agar umat Islam memandang bantahan terhadap filem yang menghina Nabi Muhammad adalah suatu kerja yang sia-sia dan membuang masa.

4 comments:

  1. dok pertahan komunis warisan datuk nenek dia lg membuang masa krn apa faedah yg seluruh manusia akan dpt dgn fahaman komunis?

    ReplyDelete
  2. BANGSAT NKO CINA CIBAI,,BABI SIAL LANCAU CIBAI PUNDEK..BANGKITLAH MELAYU BERSATU...NYAHKAN CINA PUKIMAK NIE DARI BUMI TANAH MELAYU. CINA TAK SEDO DI UNTUNG..TAK PAHAM JOS SOLI KE...BODOH PIANG

    ReplyDelete
  3. maanusia bernama nizar ini hati dan akalnya telah mati diracuni olih dendam kesumat yg tidak bertepi, takdirnya mnjadi mb hnya bberapa hari , itulah yg mnghantui diri, tidak terima segala ketentuan ILLAHI...ia akan dilaknat ALLAh dikemudian hari..

    ReplyDelete
  4. Inilah attitude 999 thn...

    ReplyDelete

comment please.....