Konco-konco ku

Monday, September 24, 2012

MISTERI PEMILIK JET PERIBADI ANWAR DI DEDAHKAN

Walaupun bergaji hanya RM1 sebulan sebagai Penasihat Ekonomi Selangor, Anwar berjaya membuktikan kepada rakyat yang walaupun hanya dibayar RM1 beliau mampu memiliki bas, lori, kereta mewah dan jet peribadi sendiri. Siapa kata rakyat Malaysia hidup susah??

Anwar terus menafikan yang beliau bukanlah pemilik jet tersebut. Tapi tidak semua orang akan terus tertipu dengan permainan politik kotor Anwar. Rakyat dah mula sedar siapa Anwar dan siapa pula yang selalu memberi dana yang cukup besar kepada parti ciptaannya itu.


The private jet is operated by Bresnan International Aviation of White Plains, New York.
It’s an aircraft charter outfit and is the only aircraft they operate. 
The aircraft owner is registered under Wells Fargo Bank Northwest, Salt Lake City. 
Either this Dassault Falcon 900 with the registration N990BB belongs to an American friend of Anwar Ibrahim or some rich fat cat is paying for the rental. more
Mengikut dari pendedahan dan kaji selidik yang dibuat, JB percaya 'rakan' yang dimaksudkan oleh Anwar itu bukanlah rakyat Malaysia. Kemungkinan besar 'rakan' baik beliau sendiri dari New York atau Amerika atau Israel dan tidak mustahil dari 'rakan' baiknya sendiri George Soros.

Jika betul Anwar mendapat keizinan untuk menggunakan jet peribadi 'rakan'nya ini, kenapa begitu sukar untuk memberitahu kepada umum supaya tidak mendatangkan syak wasangka kepada beliau.

Persoalan yang perlu dijawab oleh Anwar dengan kadar segera. 

1 comment:

  1. Apasal nama rakan anwar ni x kuar2 lagi. x power la spy2 BN nih.. lama tul... cpt la carik.

    ReplyDelete

comment please.....