Konco-konco ku

Monday, September 24, 2012

ISTERI ORANG DITANGKAP BERSETUBUH DENGAN WARGA PAKISTAN??


KAPAR: Berang dengan seorang wanita yang berkhalwat dengan seorang lelaki warga Pakistan, seorang penduduk bertindak menumbuk muka wanita terbabit selepas mencekup pasangan itu di sebuah rumah di Taman Sri Kerayong, tengah malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah malam itu, penduduk terbabit dipercayai geram dengan wanita berusia 30-an itu yang sebelum ini beberapa kali berjaya meloloskan diri.

Difahamkan, wanita yang juga isteri orang itu sanggup memandu dari rumahnya di Sungai Besar semata-mata untuk memadu kasih bersama kekasih gelapnya itu.

Seorang penduduk yang enggan dikenali berkata, wanita itu dilihat beberapa kali melakukan maksiat di kawasan perumahan itu sejak dua bulan lalu. (HARIAN METRO)

p/s: Aduh! Malu bebeno rasa diri ni bila tahu yang wanita yang juga isteri orang berasal dari Sungai Besar kampung halaman JB. Sanggup datang sejauh ke Kapar untuk memadu kasih berahi warga Pakistan. Masalah sosial tidak mengira umur. Kalau dah dapat yang sedap, yang lama sanggup diketepikan. 

Dunia..Dunia..Seribu macam hal..

8 comments:

  1. batang pelir pakistan besar...jika dibandingkan dgn laki dia mungkin cilik aje...janji berlendir..

    ReplyDelete
  2. Pakistan tu ahli pas koottt...Pasai bab tibai bini orang nih cukup popular dalam parti pembangkang..

    Ni bukan fitnah...adun selinsing,ustaz kaunseling 3 pagi dll tu bukan ahlul umno.

    Gen2felda

    ReplyDelete
  3. Masalah sebegini tidak mengira tempat JB..kebetulan saja wanita tu jiran sebelah rumah.Kalau lelaki yang buat onar ada juga alasan kita untok redakan sedikit perasaan marah pd wanita itu. Ini dia sendiri yang memandu jauh jauh mahu jumpa dgn Pakistan tu..sakit hati betul lah! Rasa macam Pakistan tu boleh masuk ICU.

    ReplyDelete
  4. barang baik dari pakistan bro..betina melayu kita ni lak pantang dapat cota besar dan panjang..sanggup buat apa saje, janji celah peha tu nyaman selalu..

    ReplyDelete
  5. Tmn Tan Yew Lai KL pun dulu ada Isteri Melayu 40an Menjual Nasi lemak bawa Pakistan umur 37 masuk bilik TIDOR masa suami dia kerja shif mlm. Anak tidor Pakistan masuk rumah tgh mlm. Subuh baru kluar byk kali nmpk. Ada yg intip tepi tingkap bilik TIDOR dia. Rumah paling tepi plk tu... Kuat bunyi katil besi n mengerang hgga 3-4pgi

    ReplyDelete
  6. Tmn Tan Yew Lai KL pun dulu ada Isteri Melayu 40an Menjual Nasi lemak bawa Pakistan umur 37 masuk bilik TIDOR masa suami dia kerja shif mlm. Anak tidor Pakistan masuk rumah tgh mlm. Subuh baru kluar byk kali nmpk. Ada yg intip tepi tingkap bilik TIDOR dia. Rumah paling tepi plk tu... Kuat bunyi katil besi n mengerang hgga 3-4pgi

    ReplyDelete

comment please.....