Konco-konco ku

Wednesday, August 29, 2012

TERKINI!! KETUA PKR CABANG JERANTUT HARUAN MAKAN ANAK DARA!!!


Ekoran posting kami malam tadi, pasti ramai sudah boleh mengagak bahawa pemimpin pembangkang yang ditahan dan disiasat polis atas tuduhan sumbang mahram adalah calun PKR DUN Damak bagi PRU 2008, Muhammad Nur bin Jaafar.

Muhammad Nur adalah bekas Ketua PKR Cabang Jerantut yang telah keluar parti mengikut Zaid Ibrahim menubuhkan KITA. Dia kini adalah Ketua KITA cawangan Jerantut.Dia telah ditahan polis Jerantut pada Ogos 22hb, 2012 bersama anak lelakinya ekoran tuduhan merogol anak perempuannya sendiri.Ini ekoran satu laporan polis yang dibuat oleh seorang jururawat sebuah hospital di luar negeri Pahang setelah mangsa melahirkan anak di sana.

Mangsa telah mengaku dirogol anak bapa sendiri pada tahun 2011 di rumahnya di Batu Balai.Suspek, yang merupakan abang kepada Dr Hamzah Jaafar yang dikatakan sebagai calun ahli Parlimen PAS bagi Jerantut, telah dilepaskan dari tahanan reman petang semalam, 28 Ogos 2012.Pihak Jabatan Sisatan Jenayah sedang menunggu keputusan ujian DNA bagi mengesahkan suspek sebenar.

Sebarang tuduhan atau tarikh pertuduhan belum ditetapkan sehingga keputusan ujian diperolehi.Bila melibatkan DNA, adakah Muhammad Nur akan kononnya berprinsip macam Zaid Ibrahim yang berkata percaya Anwar mungkin bersalah dalam tuduhan sodomi terhadapnya? Kali ini, ia melibatkan dirinya dan bukan orang lain.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

comment please.....