Konco-konco ku

Wednesday, June 20, 2012

PANAS!! CERAMAH MERDEKA RAKYAT SUNYI SEPI!! KEHADIRAN ANWAR TIDAK BERI IMPAK PADA UMNO SABAK BERNAM!! @anwaribrahim






Mungkin ada yang kata kehadiran yang luarbiasa bakal berlaku di Mini Stadium Sabak Bernam malam tadi yang mana telah berlangsungnya ceramah Merdeka Rakyat yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat. Sabak Bernam menjadi lokasi yang ke-9 dalam siri jelajahnya keseluruh negara bagi mewar-warkan janji-janji manis pakatan demi menawan Putrajaya dalam PRU-13 akan datang. Tetapi sayang, penduduk sebenar Sabak Bernam yang hadir pada malam tadi hanyalah sekitar 100orang dan dicampur dengan orang luar kawasan lebih kurang 300orang.

Antara penceramah yang hadir bagi menjadi pelawak dipentas stadium adalah Badrul Amin, Kesavan, Manickavasagam, Zuraidah, Chua Jui Mei, Aziz Bari, Mahfus Omar dan tetamu yang dinantikan bapak peliwat negara Anwar Ibrahim Al-Juburi.

Isu lapok pembangkang yang kerap didengar di pentas-pentas ceramah kembali dimainkan antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji pakatan pada PRU-12 yang lepas.


Antara banyak-banyak isi ceramah yang disampaikan, ada satu yang menarik minat JB untuk mendengar dengan lebih tekun iaitu isu rasis yang dibawa oleh Chua Jui Mei yang mendakwa Kerajaan BN memberi semua syarikat untuk diswastakan kepada Syed Mokhtar Bukhari yang mana telah diberikannya Proton, Pelabuhan, Kilang Gula. Bekas Menteri Kesihatan ini mempersoalkan kenapa semua asset negara diberikan kepada seorang kroni sahaja? Kenapa tidak diberikan kepada Cina dan India yang mampu di Malaysia? Adakah Cina dan India di Malaysia tidak cukup hebat untuk mentadbir kesemua aset yang diberikan kepada Syed Mokhtar?

Turut hadir menemani Anwar Ibrahim malam tadi adalah Fernando Opena dari Democratic Party of Philippines (DPP). Anwar memberitahu kepada audience yang hadir bahawa kemenangan dia di mahkamah yang pertama tuduhan liwat dan kedua tuduhan berhubung penyelewang dana tidak memberi kesan kepada beliau. Dengan tuduhan liar yang mengaitkan semua ini adalah fitnah dari UMNO-Barisan Nasional kerana tidak mahu DS Najib menjadi ketua pembangkang selepas PRU-13 akan datang. Dengan penuh yakin Anwar Al-Juburi mendakwa yang pakatan akan berjaya menawan Putrajaya pada PRU-13 dan turunkan harga minyak jika pakatan menang.



27 comments:

  1. Kah!kah! kah!.....SElamat Tinggal PKR...Parti Kentot Rajin..hahahaa! Orang Sabak Bernam tidak mudah terpedaya !!

    ReplyDelete
  2. Lantak lah dia nak cakap ape2 pun. Semua itu adalah mainan politik mereka saje. Tahniah kepada penduduk Sabak Bernam kerana menolak pemimpin2 yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.
    Semoga tempat2 lain juga akan ikut protes sama spt diatas.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah moga berkubur terus la PAS, DAP PKR selepas PRU 13. Moga Allah hancurkan musuh2 ISLAM & negara amin

    ReplyDelete
  4. Adalagi, kaki kdurhaka pada sultan

    ReplyDelete
  5. ini menunjukan kecerdikan rakyat sabak bernam yang tahu menilai intan atau maniam(manikam la)syabas rakyat sabak bernam.....

    ReplyDelete
  6. anwar ni kalo xbohong dia xleh duduk...hari2 mesti kena bohong pnya..itulah sifatnya...pru 13 inilah penentu aljuburi...kalo xjd P.M msti dia akan hilang...bnyk mana la dia mkan duit amerika dgn yahudi...kalo dia xjd P.M mamposla...sbb itu la dia nk sngt2 jd P.M..mungkin itu janji dia...Ya allah selamatkanlah negara aku Malaysia yang aman ini...yg baik itu datang dri allah s.w.t dan yg buruk itu dri anwar ibrahim...

    ReplyDelete
  7. Nampak sangat nipunye. Guna angle supaya orang x nampak keadaan sebenar. Cuba korang cari gambar sebenar. Berapa orang yang datang. Dah la gambar atas ni xde bukti kat stadium mana. Dan angle pun ambik hujung2. nape x ambil penuh? saya ada kat sana, saya tahu berapa orang datang. Cari malas, tau nk kritik je.

    ReplyDelete
  8. check sini..

    http://milosuam.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-di-stadium-sabak.html

    ReplyDelete
  9. cuba tgk ni..

    http://milosuam.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-di-stadium-sabak.html

    ReplyDelete
  10. owner blog nak menipu tak beragak..

    ReplyDelete
  11. anak sabak


    aku dok sabak bernam.... aku ahli Pemuda Umno.... knp perlu lepak pic mcm nie... kita nk semua adil.. sy g kat stadium nie.. ramai sangt org.. knp admin perlu menutup semua benda yg betul.... sy cuma kesal dengan tindakan admin....
    sekian terima kasih

    ReplyDelete
  12. wahai geng2 lembu nfc sekalian tngk link ni kalo nk tau ramai ke x org dtg...
    http://milosuam.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-di-stadium-sabak.html

    ReplyDelete
  13. Blog Jawa Bernam ni kalau nak tipu pun jangan sampai malukan kami UMNO Sabak Bernam dgn cerita macam ni. Biar kita menang cara hormat, yg betul kita akaui yg salah pun kita kena akui atau kau saja nak malukan kami secara reverse saikologi atau kau ni agent PR?

    Pemuda Caw UMNO Bagan Dumo

    ReplyDelete
  14. Kesian yang komen 20 hrbln...sah2 kena kencing ngan owner blog hahahaha

    ReplyDelete
  15. puak2 kapal layar ni bila nak takut pada azab allah.ingat nama islam saja dah kira islam ke, hampeh...

    ReplyDelete
  16. Haha, bangan, malu tol kat yg prcaye mati2 kat gmbar tipu yg owner blog ni post. Adoii, nak buat fitnah pon, nak buat malu pon jngan laa smpai camtu skali weh, malu kat org sabak bernam laa owner blog yg maha bodoh. Kecik2 mak tak ajar, camni la jadinye.

    ReplyDelete
  17. penipu besor la blogger ni....aku pegi kot ceramah ni...

    ReplyDelete
  18. Malu weh!!! tengok ni.. Anak Sungai Derhaka pulak keluarkan lagi banyak gambar dan video... kah.. kah..kah..

    http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/06/ceramah-anwar-ibrahim-di-sabak-bernam.html

    ReplyDelete
  19. http://milosuam.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-di-stadium-sabak.html

    ReplyDelete
  20. bloger murahan...source skrg hujung jari,cari idea len la,contoh kucing beranak tepi jalan baru org percaya

    ReplyDelete
  21. wei bodoh anjing umgok...nk menipu ank muda zaman skrng ingt senng ker...skrng zaman it la ngok...

    tgk kt sini
    http://milosuam.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-di-stadium-sabak.html

    laen kli nk menipu tue ingt skit, kami para belia xbodoh mcm ko bodoh..dasar anjing menyebarkn fitnah sana sini

    ReplyDelete
  22. aku rase 100 citer 200 x betul..lg bnyk putar belit..100 citer UMNO..100 lg citer blogger bodo mcm lembu NFC ni..ni la contoh..weh admin bodo!!!x payah la nak letak logo UITM tu..buat malu student uitm je...BODO!!!amar makruf nahi mungkar la konon..penyebar FITNAH!!!!haram jadah!!!!

    ReplyDelete
  23. haha kantoi 'bodo'

    ReplyDelete
  24. agak2 la kalau nak menipu pon..klu media tv mcm tv3 suku boleh la tipu sbb pakatan xde media mcm tu..tp klu blog, sori la wey! ley tgok compare dgn blog2 lain la..amek gambar masa org blom dtg..da la angle ke blkg, klu nak org prcaya ambil dr angle dr blkg menghadap ke pentas la!!..stupid org umno ni x boleh diajar mcm lembu... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/06/ceramah-anwar-ibrahim-di-sabak-bernam.html

    ReplyDelete
  25. BITCH PLEASE!!!! http://addin77.blogspot.com/2012/06/kenapa-ceramah-anwar-ibrahim-tidak.html

    ReplyDelete
  26. admin babi kepale anak haram..menyesal mak kau lahirkan kau admin..dah besar jadi anjing UMNO yg bawak ko ke neraka..admin bangang sebijik cam NAJIbS........

    ReplyDelete

comment please.....