Konco-konco ku

Friday, February 17, 2012

NIK AJIS BUAT SOLAT HAJAT! ANWAR SUJUD ISRAEL BELAKANG KIBLAT!

Anwar yang dilihat semakin mendapat kecaman dari dalam pakatan sendiri iaitu PAS sehingga hari ini tidak memberi apa-apa respon terhadap kecaman yang dibuat oleh majlis syura PAS untuk samada meminta maaf kepada seluruh dunia Islam atau menyaman WSJ ke atas kenyataan beliau tentang 'two-state solution' yang menimbulkan kemarahan dunia Islam semua negara. Anwar yang dilihat cuba melarikan diri dan cuba mendapatkan sokongan dari DAP untuk memberi sokongan kepada beliau akan terus diburu oleh penyokong PAS yang begitu marah dengan tindakan ketua pembangkang Malaysia ini.

Sikap lidah bercabang Anwar bukanlah sesuatu yang mengejutkan bagi rakyat Malaysia kerana beliau memang terkenal dengan lidah bercabangnya. Dalam Malaysia cakap lain, Luar Malaysia lagi cakap macam keling! Si pengkhianat negara ini didakwa cuba memburuk-burukkan negara Malaysia pimpinan Najib kerana bercita-citakan menjadi Perdana Menteri dan seterusnya akan menjalinkan hubungan diplomatik dengan Israel dan seterusnya mengiktiraf negara Israel sebagai sebuah negara yang berdaulat walhal negara-negara di seluruh dunia menafikan akan tanah Israel yang dirampas dari Palestin.

Michael Ordman, journalist dari The Jerusalem Post membuat kenyataan bahawa beliau amat berterima kasih kepada Anwar kerana sanggup membuka hubungan diplomatik antara Malaysia dan Israel yang diluahkan kepada Wall Street Journal baru-baru ini. Orang Israel-Zionis yang wajib kita bunuh dan telah termaktub pun dalam al-Quran, namun ada juga orang Islam yang kononnya boleh menjadi Imam begitu kuat menyokong Israel-Zionis ini. Beliau cuba menjadi hero bagi menyelesaikan masalah ini tetapi tidak sedar akan hakikat sebenar yang mana akan meragut nyawa rakyat Malaysia dan seterusnya Islam yang telah lama bertapak di bumi bertuah Malaysia ini. 

Masih ada lagikah penyokong-penyokong pembangkang yang buta dan bisu? Sanggup bersekongkol dengan Israel yang telah meragut jutaan nyawa saudara se-Islam kita di Palestin? Fikirkan sebelum terlambat.

4 comments:

  1. pemimpin munafiq dlm pas dan pkr ni andai anak bini mereka boleh dijual dan digadai demi kuasa, kompom akan diaorg buat..

    ReplyDelete
  2. salam tuan, mohon pautkan blog umbhululangat.blogspot.com diblog tuan ya...terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Anwar Nate Brok Makyeh By PorkNik.

    ReplyDelete
  4. PorkNik Nate Brok by Jinggay.

    ReplyDelete

comment please.....