Konco-konco ku

Tuesday, February 14, 2012

ANWAR KELUAR LAGI KENYATAAN MENYOKONG HOMOSEKSUAL DI INDONESIA

Selepas terlepas dari tuduhan meliwat Saiful, Anwar merancakkan lagi kancah politik kotor PKR apabila berkata menyokong 'Two-State Solution' antara Palestin dan Israel yang mana Anwar dilihat cuba back-up Israel dalam isu serangan ke atas Palestin yang man diketahui Israel amat dibenci oleh rakan pakatannya iaitu PAS. Tanpa mengambil berat sentimen Islam dunia, Anwar dengan angkuhnya menafikan video yang jelas mendokong sikap melindung beliau ke atas Israel. Anwar juga diperintah oleh PAS supaya memohon maaf atau menyaman Wall Street Journal atas kenyataannya jika benar semua ini fitnah dari badan berita itu.

Baru-baru ini, Anwar sekali lagi menggegarkan dunia Islam khususnya di Indonesia yang mana beliau menyokong Homoseksual selagi tidak dihadapan public. Ini lah wajah sebenar Anwar yang cuba berselindung atas nama Islam dan Yusuf Qarddawi. 

Artikel dibawah menyatakan dalam liputan Tempo yang mengikuti seharian program Anwar di Bandung. Tetapi Tempo telah mengesahkan satu sifat Anwar iaitu beliau menyokong homoseksual.

Terkejut? Jangan terkejut kerana Anwar memang sejak dahulu menyokong LGBT dengan bantuan Majlis Peguam dan Ambiga. Banyak sangat yang bertentangan dengan Anwar jika hendak dibandingkan dengan Islam yang dibawanya. Masih Islamkah Anwar jika menyokong Israel, juga LGBT? Fikirkan.

3 comments:

  1. Mana bolh buat homeseksual walaupun tidak nampak? Bukankah ISLAM melarangnya? Dari NAS mana anwar bercakap macam ini? Apakah kita hendak keluar dari AKIDAH ISLAM? Mengucap dan kembali semula dalam ISLAM. Tiada apa pun yang kekal didunia ini.

    ReplyDelete
  2. Itu laa balasan ALLAH pada Anwar, sedikit demi sedikit keluar warna warna kehidupan Anwar, mulut pun naik letih ber pok pek pok pek tp tidak bg Anwar. Kesudahannya yg tak baik juga keluar dari yg baik.

    ReplyDelete
  3. dengan statement mcm nie aku rasa meme pecah la lobang jubur epol...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete

comment please.....