Konco-konco ku

Monday, January 30, 2012

SELANGOR MAJU: RUMAH DI SUBANG BERATAPKAN LANGIT, BERLANTAIKAN SEPTIK!

Sebelum pilihanraya umum ke-12 pada 2008 dahulu, jantan ini pernah berjanji yang jantan ini akan membela nasib kaum sebangsanya di kawasan parlimennya, Parlimen Subang.  Namun janji tinggal janji. Tetapi kata si jantan ini, itu cerita dahulu sebelum si jantan ini ada kuasa, ada harta, ada pengaruh, dikatanya "Subang ini aku yang punya".

Anggota Parlimen Subang dari Parti Kian Runtuh (PKR), R.SilaVaca telah berjanji dengan penduduk Jalan Pluto untuk memberi setiap penduduk dengan rumah yang baru. Sebanyak 57 keluarga di Kampung Bunga Raya telah sepakat untuk mogok lapar ahad lepas bagi menunjukkan protes dan tidak menyokong lagi kepimpinan YB haram jadah ini. Janji memang senang. Tapi kalau dah lebih 3 tahun janji tak ditunai apa cerita ni? 


MANA JANJI R.SIVARASAH (AHLI PARLIMEN SUBANG)

“Kami diberitahu akan dapat menyambut Deepavali di rumah baru kami pada 2010, tapi itu tinggal mimpi…tiada apa yang dilakukan setakat ini. Itu cuma janji kosong Sivarasah.

“Projek perumahan yang bermula 2008 telah terbengkalai sehingga sekarang,” kata Naib Presiden Pertubuhan Perikatan Prihatin Malaysia, R. Balan di sini.

No comments:

Post a Comment

comment please.....