Konco-konco ku

Thursday, June 25, 2015

SELEPAS GAGAL FITNAH 1MDB, TABUNG HAJI KINI SERANGAN KEPADA MARA PULA!!

PEMBANGKANG tidak akan pernah berputus asa untuk mencari jalan FITNAH terhadap kerajaan sedia ada demi untuk menumbangkan Barisan Nasional dan seterusnya mengambil alih walau dengan cara yang amat terkeji.

Itulah taktik mereka untuk merobek kepercayaan rakyat terhadap kerajaan persekutuan.

Jika sebelum ini serangan kepada 1MDB, Tabung Haji, KWSP berjaya meninggalkan kesan negatif kepada kerajaan persekutuan terutama kepada DS Najib Razak selaku PM Malaysia. Namun semua itu terhenti atas kebijaksanaan PM sendiri yang mengurus segala isu tersebut.

Kini MARA pula menjadi sasaran. Sudah tentu kali ini pembangkang meneruskan serangan terarah kepada Pengerusi MARA itu sendiri iaitu Tan Sri Annuar Musa.

Tidak syak lagi, ini adalah antara strategi mereka untuk melemahkan pentadbiran DS Najib yang dilihat oleh pembangkang amat sukar untuk ditumbangkan.

Dengan bantuan lidah jahanam Malaysia Kini dan The Malaysian Insider yang terus-terus memfitnah dan melaporkan berita yang telah diputar belitkan, maka tidak mustahil jika kebanyakan rakyat mudah percaya dengan fitnah dajjal.

Semoga para pemfitnah mendapat hidayah dalam bulan Ramadhan yang mulia ini.

Sama-samalah kita berdoa agar Malaysia terus aman dan maju di bawah pentadbiran BN.

5 comments:

  1. ko ni..buat malu orang Jawa jer lar..ni bukan serang MARA..ni nak membongkar orang2 dalam MARA yang salah guna kuasa..orang2 ni yang patut kita marah..menjahanamkan Melayu...duit MARA kena sakau tu..xkan nak bela org camtu kalau menda ni betul berlaku....

    ReplyDelete
  2. ala abang jawa...... agak agak la nak cari makan pun..... yang salah tu salah la........ takkan nak bg jd betoi jugak..... blogger o blogger.... ngang ngang ngang....lal alalal ala

    ReplyDelete
  3. Serbuan polis Australia itu pun fitnah ke?... Atau lakunan

    ReplyDelete
  4. wes mangan? bulan poso iki......

    ReplyDelete
  5. Kalau salah jangan disembunyikan, majoriti orang melayu tetap percaya pada umno atau pas.

    Tidak timbul isu sokong DAP.

    ReplyDelete

comment please.....