Konco-konco ku

Tuesday, January 31, 2012

PANAS!! KEPALA BABI DI MASJID RAWANG??

Gempar!! JawaBernam dikhabarkan atas penemuan bangkai kepala Celeng di Masjid Nurul Iman, Batu 18, Rawang. Penduduk setempat telah pun membuat laporan polis terhadap insiden itu. Sejak kebalakangan ini ada pihak yang ingin mencabar umat Islam supaya melancarkan perang terhadap golongan pengkhianat ini. Tidak mustahil ini semua kerja orang disebelah sana yang mahukan umat Islam sesama Islam berbalah dan seterusnya menimbulkan keretakan yang tak kan bercantum kembali.

Ya! Berani, sungguh berani 'orang-orang berkepentingan' ini memainkan isu rasis agama. Jangan dicabar bangsa Melayu, kelak hilang kepala tak sempat merayu. Diam Melayu diam berisi, cuba lah kalau berani. Kepada pihak disebelah sana, ini pesanan JawaBernam "WALAUPUN KAMI BERLAINAN PARTI, AGAMA KAMI TETAP ISLAM, BANGSA KAMI TETAP MELAYU, TANAH KAMI MASIH TANAH MELAYU, JANGAN DICURAH MINYAK KE ATAS API, KELAK KAMI BERSATU HATI!".

Politik, politik juga. Jangan sampai babitkan agama. Ini bukan mainan. Ini maruah hingga akhir hayat. Sedangkan Kuil Hindu halau B.A.B.I (Bro. Anwar Bin Ibrahim), inikan pula Masjid. "Hidden Hand" pembangkang sudah memainkan peranan. Al-Juburi sudah memberi sokongan kepada negaranya Israel. Mubaligh Kristian sudah ramai di Singapura. Selebriti Yahudi telah 3 tahun bertapak di Selangor. Pemimpin Selangor pendokong kuat kesatuan Israel. Bila kita hendak sedar? Jangan syok sangat berbalah hingga tidak sedar kehabisan tanah. Jangan di maki peminta sedekah, kelak bumi Malaysia akan merekah. Hapuskan Melayu agenda Yahudi melalui proksi DAP. Ingat! Malaysia makin gila! Gila harta! Gila pangkat! Gila kuasa!

Monday, January 30, 2012

DISKUSI MUDA: EKSPRESI NEGARA KALA POLITIK

Negara, adalah hal yang tak pernah kita minta, tak pernah kita mohon. Kita (sebagai rakyat Malaysia) dilahir, terus-terus dengan negara. Kerana bukan sesuatu yang kita perjuangkan dari awal, maka kita sering alpa mengenai makna negara ini. Sebetulnya: apa makna negara ini?

Memang, jawapannya ialah: negara adalah sebuah representasi politik. Setiap dari perbezaan yang terdapat dalam sesebuah negara, itu akhirnya bertemu pada kepentingan bersama. Kepentingan itu yang dinamakan sebagai representasi politik. Tapi, sejauh manakah representasi politik itu benar-benar mewakili kehendak rakyat? Mungkinkah selama ini representasi yang kita dambakan itu hanyalah sebuah pseudo, yang cuba untuk mengelabui kita tentang apa yang terdapat dalam realiti semasa?

Kerana itu, kita perlu berbicara-semula tentang kata “kuasa rakyat” ini. Sebab, rakyatlah yang menjadi inti kepada negara. Rakyatlah yang memberi legitimasi kepada negara. Namun, apakah yang dimaksudkan dengan “kuasa rakyat” ini? Adakah “kuasa rakyat” memang jadi landasan terhadap semua representasi politik, yang kemudiannya menghasilkan negara itu? Dan, bagaimana pula sekiranya “kuasa rakyat” tersebut dimanipulasi oleh kekuasaan, yang sudahnya menenggelamkan semua realiti dari aspirasi rakyat?

Atau, ke tahap yang lebih ekstrim lagi: apakah kita maseh perlu negara lagi? Sebab, beberapa sejarah menunjukkan betapa akhirnya negara jugalah yang mencekik setiap unit dalam masharakat. Negara, yang kita harap menjadi naungan untuk kita berteduh, akhirnya menjadi musuh yang terpaksa kita perangi hari-hari. Ini yang terjadi dalam kesah negara-negara fasisme. Di mana negara mula menindas rakyatnya, maka cita-cita murni dari tertubuhnya negara itu --dengan sendirinya—telah berakhir.

Wacana, sama ada untuk diteruskan konsep negara, atau dibubarkan negara, atau sebarang alternatif lain, adalah wacana yang harus kita bincangkan. Dari tingkat abstrak yang falsafi, kita harus turunkan wacana ini ke dalam bentuk nyata yang realistik. Ini adalah wacana masa depan, yang harus kita persiapkan awal-awal. Tatkala masharakat mula terpencar, mula kompleks, maka harus ada hal yang dapat mempersatukan kita dari terus bertelingkah. Jika negara maseh jadi harapan: persoalannya, negara yang bagaimana? Dan, jika bukan negara lagi yang jadi harapan: justeru apa alternatifnya? -frinjan

SELANGOR MAJU: RUMAH DI SUBANG BERATAPKAN LANGIT, BERLANTAIKAN SEPTIK!

Sebelum pilihanraya umum ke-12 pada 2008 dahulu, jantan ini pernah berjanji yang jantan ini akan membela nasib kaum sebangsanya di kawasan parlimennya, Parlimen Subang.  Namun janji tinggal janji. Tetapi kata si jantan ini, itu cerita dahulu sebelum si jantan ini ada kuasa, ada harta, ada pengaruh, dikatanya "Subang ini aku yang punya".

Anggota Parlimen Subang dari Parti Kian Runtuh (PKR), R.SilaVaca telah berjanji dengan penduduk Jalan Pluto untuk memberi setiap penduduk dengan rumah yang baru. Sebanyak 57 keluarga di Kampung Bunga Raya telah sepakat untuk mogok lapar ahad lepas bagi menunjukkan protes dan tidak menyokong lagi kepimpinan YB haram jadah ini. Janji memang senang. Tapi kalau dah lebih 3 tahun janji tak ditunai apa cerita ni? 


MANA JANJI R.SIVARASAH (AHLI PARLIMEN SUBANG)

“Kami diberitahu akan dapat menyambut Deepavali di rumah baru kami pada 2010, tapi itu tinggal mimpi…tiada apa yang dilakukan setakat ini. Itu cuma janji kosong Sivarasah.

“Projek perumahan yang bermula 2008 telah terbengkalai sehingga sekarang,” kata Naib Presiden Pertubuhan Perikatan Prihatin Malaysia, R. Balan di sini.

ADUN BATU BUROK PENIPU BESAR! PAS MEMANG PARTI AJARAN SESAT!

Pemimpin hebat lagi disayang, pemimpin rakyat tetap dijulang. Tengok dari perwatakan luarannya yang seperti orang biasa tidak pernah pun terfikir yang empunya nama Ahmad bin Said adalah Menteri Besar Terengganu yang cukup dikagumi oleh rakyatnya.

Dato' Seri Ahmad Said adalah satu-satunya pemimpin paling berpengalaman dan paling lama berada dalam kancah politik di Terengganu. Dengan pengalaman yang luas maka tiada siapa yang paling layak menyandang jawatan Menteri Besar melainkan Dato' Seri Ahmad Said.

Dan yang lebih penting tiada siapa yang lebih layak mengkritik dan membongkarkan semua pembohongan yang dilakukan oleh pemimpin pembangkang Terengganu. Jom kita saksikan.


Sunday, January 29, 2012

SELANGOR KU SAYANG: KERAJAAN KHALID BUKA PERKAMPUNGAN PELACUR.

Selangor di ambang kiamat! Kerajaan Selangor pimpinan si Jamban akhirnya telah berjaya mencapai kemajuan dengan pembukaaan pusat pelacuran di kawasan yang majoritinya adalah orang Melayu Islam. Meru, kampung yang indah dan permai malah ADUN nya adalah Rani Mukherjee dari PAS telah melangkah setapak lagi untuk menjadi kawasan paling maju di Selangor.

Sebuah kilang di sekitar Meru dipercayai menjadi pusat untuk menyediakan perkhidmatan seks sejak 3tahun lalu. Dengan hanya bayaran RM50, lagi murah dari pusat pelacuran di Sekinchan, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Lelaki tempatan tidak dibenarkan masuk kerana dikhuatiri akan mengganggu perniagaan tokey2 Celeng ini. Berita seterusnya di SINI.

YA ALLAH! Selamatkanlah Negeri Selangor Darul Ehsan dari dajal-dajal PAKATAN HARAM dari terus merosakkan akidah dan hidup umat Islam di dalamnya. PAS IS DEAD!!

Saturday, January 28, 2012

GEMPAR!! LAGI ASET KERAJAAN SELANGOR DI JUAL PAKATAN. UMNO JUGAK YANG SALAH!

 Kes penjualan salah satu aset terbesar kerajaan Selangor, Selangor Fruit Valley, masih dalam bayang-bayang . Tetapi berdasarkan dari risikan dalaman, Selangor telah menjual Selangor Fruit Valley kepada company kroni nya dengan alasan supaya projek ini tidak akan menjadi gajah putih lagi dan menjadi liabiliti Kerajaan Selangor.

Duit hasil penjualan tanah seluas 20,000 ekar tidak dapat dikesan kerana perkara ini disenyapkan oleh pihak tertentu. Teresa Cock, ADUN Kinrara dan Ahli Parlimen Seputeh yang bertanggungjawab ke atas pengurusan tanah tersebut terus mendiamkan diri tanpa penjelasan.

Perbadanan Kemajuan Pertanian Selangor yang mempunyai bermacam-macam anak syarikat yang bernaung dibawahnya juga senyap tanpa bicara. Serendah International Orchad yang berkeluasan 300hektar ditutup tanpa sebab. MAIS Food Insdustries yang dahulu membekalkan beribu-ribu kilogram ikan keli salai juga ditutup. PKPS Landscaping Services yang menguruskan tender-tender dari kerajaan Selangor juga ditutup. Semua syarikat yang bernaung dibawah PKPS telah ditutup semenjak pengambilalihan pentadbiran Selangor dan telah digantikan dengan syarikat-syarikat kroni yang mana mereka (exco-exco) mempunyai kepentingan di dalamnya.

Rakyat Selangor cuma mahu tahu kemana duit penjualan tanah pergi? Dan apa telah terjadi kepada syarikat-syarikat dibawah PKPS?

EDISI PRU 13: KALAU LAYAK JADI CALON, GUNA WAYAR PUN BOLEH.

Bahang dan bara Pilihanraya 13 semakin dirasai. 'Ibu Segala PRU'. PM Najib & TPM Muhyiddin sudah lama gigih turun padang melawat kawasan-kawasan rakyat bagi memenuhi harapan rakyat yang sering ditipu oleh pembangkang. Jentera-jentera cyber sama ada dunia realiti atau dunia maya sudah lama menjalankan tugas masing-masing. 

Namun ada beberapa perkara yang agak tidak seronok didengar. Ada yang bercita-cita hendak jadi calon Parlimen. Ada yang bercita-cita hendak jadi calon DUN je. TAPI....Masing-masing malas turun kawasan jumpe pengundi-pengundi. Inilah sikap orang Melayu. Nak jawatan tapi MALAS!

Dek kerana sifat MALAS bakal-bakal calon ni, makanya segelintir bakal-bakal YB ni gunakanlah KABEL seperti Setiausaha Politik, Orang-orang Besar Parlimen dan mengenakan tekanan kepada agensi/ individu terbabit untuk meningkatkan rating. (Wak pon orak paham ki). Tengok lah sendiri perangai orang kita. MALU! BN jangan ulangi perangai lama kalau nak terus menang.

p/s: cikgu wak pernah pesan dulu. "Kalau nak berjaya, buat lah dengan usaha sendiri, kalau tak nanti orang mengata sampai ke mati." "Dah berjaya jangan lupa pandang belakang, kalau tak ada yang belakang, tak ada kau ke depan."

Friday, January 27, 2012

REGIM ZIONIS MULA LANCAR PERANG KEPADA KEBANGKITAN ISLAM

Sekretariat Mobilisasi Umat (SMU) mengencam tindakan ahli majlis Majlis Perbandaran Kajang (MPkj) yang telah menurunkan 10 banner Roadshow Datuk Dr Hasan Ali pagi ini.

Roadshow itu dijangka akan diadakan pada 31 Jan 2012, Selasa, 9 mlm di Balai Pahlawan, Padang Sekysen 2 Bandar Baru Bangi kini sedang disabotaj oleh regim Exco MB Khalid Ibrahim.

Hak kebebasan rakyat untuk bersuara telah disekat oleh MB.

Sekatan ini dibuat berpilih-pilih. Kalau iklan banner pakatan, walaupun tiada lesen tidak akan mereka turunkan tetapi kalau banner milik gerakan rakyat seperti Roadshows anjuran bersama SMU, mereka telah turunkan.

Dimanakah keadilan untuk Rakyat Selangor yang ingin bebas dari fahaman politik extreme kepartian?

SMU melihat lonjakan kebangkitan Islam, Melayu dan Raja-raja (IMR) yang dibawa oleh Datuk Dr Hasan Ali kini semakin mengancam masadepan politik seks bebas yang diperjuangkan pakatan selangor sekarang.

Kami menuntut agar kesemua banner rakyat yang bernilai rm1500 itu dipulangkan kepada kami sebagai penganjur bersama Roadshow tersebut.IMR penyelamat rakyat.

Norman Toha
PengerusiSekretariat Mobilisasi Umat
27 Jan 2012

AZIZ BARI CALON PKR SABAK BERNAM??

Malam tadi sah lah Aziz Basi, bekas pensyarah KONTOL-BESI PR akan menjadi calon PKR di Parlimen Sabak Bernam. Diulang CALON PKR BUKAN PAS! Mungkin akan bersaing dengan Cikgu Rahman, Ahli Parlimen Sabak Bernam pada PRU13 akan datang. Sudah bersediakah jentera Sabak Bernam melawan 'winnable candidate' ni? Lets see n wait.

Dengan pengumuman ini maka tamatlah sudah desas-desus mengenai masa depan Aziz Basi yang sebelum ini tidak jelas beliau akan memilih parti mana sebagai wadah baru dalam dunia politiknya. Pengumuman ini sudah tentu akan meragut kemeriahan seketika penduduk Sabak Bernam kerana Aziz Basi adalah anak jati Sabak Bernam dan merupakan calon yang diagung-agungkan oleh pembangkang.

Sebelum ini Pemuda PAS ada menjemput Aziz Basi menyertai parti berkenaan dan tawaran itu disambut baik oleh dua Naib Presiden PAS edorgan. Kerusi Parlimen Sungai Besar katanya ditawarkan untuk Aziz Bari bagi menggantikan Ustaz Fadhlin Taslimin yang tidak pernah menang kerusi tersebut.

Tetapi dengan pengumuman yang telah dibuat sebentar tadi maka termaktublah yang Aziz Basi memilih PKR untuk meneruskan perjuangan mimpinya bukan PAS. Pengumuman itu juga menamatkan spekulasi pensyarah KONTOL-BESI ini mengenai masa depannya. PAS bukanlah pilihan pemimpin pakatan. PAS IS DEAD!

Thursday, January 26, 2012

GEMPAR!! KHALID GAP AKAN BERSAJAK DI MASJID IJOK ESOK.


Apa??? Menteri Besar Selangor nak 'bersajak' atas mimbar masjid esok? hahahaha. Tengahari tadi sumber Selangor Daily memberitahu yang si Khalid GAP akan membaca khutbah Jumaat dan seterusnya mengimamkan Solat Jumaat di Masjid Nurul Iman Batu 8 Ijok esok.

Perkara disebut dirancang oleh kumpulan pemikir Tan Sri Khalid yang diketuai oleh Supol beliau, Faekah Husin. Dengan tujuan untuk menutup mulut pengkritik-pengkritik yang mengkritik kemampuan Khalid menerajui portfolio hal ehwal agama islam yang diambil dari PAS minggu lepas.

Dikhabarkan Faekah tidak mahu perkara tersebut diketahui media dan meminta kakitangan-kakitangan pejabat MB supaya merahsiakan perkara tersebut dari pengetahuan media.

Ini kerana beliau bimbang sekiranya ada perkara-perkara yang tidak betul atau kesilapan yang dilakukan oleh bosnya sepanjang membaca khutbah dan menjadi imam boleh dieksplotasi oleh pihak lawan.

Faekah telah ‘memasang’ seorang jurukamera untuk merakam gambar-gambar dan video sepanjang Khalid membaca khutbah.

Selesai solat semua gambar dan video diminta untuk diserahkan kepada Faekah untuk tujuan penyuntingan dan seterusnya akan disiar melalui TV Selangor, laman web Selangor Kini dan juga melalui blog-blog pro pakatan. Ini bermakna mereka akan sunting dan akan ambil part-part yang menunjukkan ‘kehebatan’ Khalid Ibrahim sahaja.

Perancangan Faekah kini bukan rahsia lagi, semuanya telah bocor. Mana-mana rakyat Selangor yang teringin hendak mendengar MB mereka membaca khutbah jumaat, silakan ke Masjid Nurul Iman esok.

Sumber: House PK

TEMPE PANAS!!! SIAPA SEBELAH HASAN ALI TUUU???

Macam pernah ku lihat muka ini tapi di mana ya?? Adakah Ketua Pemuda ku yang dahulu?? Mungkin juga pengikut setia Hasan Ali?? Sungguh musykil gue ni dong..

Insan itu bernama Norman Toha iaitu mantan Ketua Pemuda PAS Selangor (sudah gue bilangin) yang akan bersama-sama dengan para pejuang Islam seperti Hasan Ali membuat RoadShow diseluruh pelusuk negara. Memang tidak dinafikan yang beliau adalah penyokong tegar PAS yang sanggup mati untuk PAS. Namun itu adalah cerita dahulu.

Kini Norman Toha membuat keputusan untuk bersama-sama dengan Hasan Ali. Beliau pernah menegaskan yang "PAS BUKAN AGAMA, TETAPI SEBUAH PARTI POLITIK YANG BERJUANG UNTUK MENEGAKKAN IDEALISMENYA SENDIRI". Kita nantikan kemunculan lebih ramai tokoh-tokoh PAS yang akan bersama-sama dengan Hasan Ali bagi membongkar PARASIT DALAM PAS!

Wednesday, January 25, 2012

AHLI PAS SHAH ALAM AKAN KELUAR BERAMAI-RAMAI PADA 30 JANUARI INI!

Ahli-ahli PAS yang mendokong perjuangan Datuk Dr Hasan Mohd Ali dijangka akan keluar beramai-ramai ke "Bicara Memurnikan Aqidah Ummah". Sokongan yang padu tanpa melibatkan sentimen politik bagi kedua-dua parti Melayu terbesar di Malaysia dijangka akan menggerunkan lagi sekutu kuat DAP dan PKR.

Gendang perpaduan telah berbunyi. Umat Islam wajib bersatu menyahkan petualang negara. Jangan sudah terhantuk baru nak terngadah. Fikirkanlah.

Tuesday, January 24, 2012

YAHUDI BEGITU BERMINAT AKAN MALAYSIA. KENAPA??

Kemunculan huru hara dunia semakin menghimpit kita menjadikan kita terus bercelaru untuk mencari siapa musuh kita sebenar. Kita disibukkan dengan sesuatu yang sebenarnya tidak perlu. Hari yang semakin kacau ini akan membutakan mata kita untuk melihat kebenaran. Tentulah semua ini sengaja dibebankan kepada kita, manusia akhir zaman.

Pemesongan fakta serta bukti sengaja ditimbulkan bagi mengelak dari dikesan. Negara Arab tidak lagi akan aman sampai bila-bila kerana sememangnya ia dirancang sedemikian rupa. Dunia Islam akan digoncang dan dimanipulasi sehingga kita semua menjadi letih dan lesu. Jangan kita sangka Malaysia akan terlepas dari strategi ini.

Kita mungkin bernasib baik, namun ia tetap akan terjadi juga akhirnya kerana Knights Templer dan armada salib mereka sentiasa berusaha tanpa jemu mengkucar kacirkan negara kita. Memang benar segala langkah mereka akan terus terselindung, namun ada diantaranya dapat kita kesan melalui beberapa tindakan mereka yang melebihi batas. Contoh terbaru ialah bagaimana beberapa pertubuhan di USA mengecam sistem perundangan kita. Menggesa kita mengubah beberapa peruntukan undang-undang tertentu.

Mengapa mereka begitu berminat mencampuri urusan negara kita? Mengapa mereka tidak cuba selesaikan apa yang mereka telah mulakan di Asia Tengah, Asia Barat dan Utara Afrika? Agen-agen mereka berkeliaran dalam negara kita dengan bebas dan mampu pula melantik beberapa proksi secara rahsia. Ini menunjukkan mereka tidak pernah putus asa untuk merentap keamanan yang sedia wujud dalam negara sejak sekian lama. Ikuti kisah selanjutnya di SINI.

BACA SAMPAI FAHAM. WALAUPUN PANJANG TAPI AMAT BERMAKNA UNTUK KEHARMONIAN NEGARA MALAYSIA. SEDAR SEBELUM TERLAMBAT.

Sunday, January 22, 2012

BARD-BEE CETUSKAN RUSUHAN ANTARA KAUM DI JALAN KEBUN?

Kaum India vs Melayu? Ko memang buat kerja gila la Bard. Ko bawak ramai-ramai penyokong HINDRAF pergi Kg. Jalan Kebun. Macam ko tak tau yang Kampung tu semua orang Melayu? Memang BODOH! Silap besar lah ko cari gadoh dgn orang Jalan Kebun.

JawaBernam bukan orang Jalan Kebun tapi ada saudara-mara di sana. Strategi ko memang licik. UMNO masih berlembut hati tak pukul je ko ramai-ramai. Yang pergi serang ceramah time maghrib tu bukanlah orang UMNO semata tetapi adalah orang kampung yang rasa terganggu dengan ceramah fitnah ko tu. Fikirkanlah.

HAPPY CHINESE NEW YEAR 2012

KEPADA MCA - GERAKAN - DAP DAN SELURUH BANGSA CINA DI MALAYSIA DAN SELURUH DUNIA. SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA. SEMOGA DALAM TAHUN NAGA MENJADI TAHUN UNTUK KITA SEMUA BERSATU SE-MALAYSIA (??????).

Saturday, January 21, 2012

MELAYU MAKAN BABI, CINA INDIA MAKAN LEMBU

Saman sana. Saman sini. Saman semua. Jika pihak pembangkang menggelar kita (org UMNO, blogger UMNO) sebagai LEMBU kerajaan, kita tanpa sedar sebenarnya boleh juga berbuat sedemikian rupa iaitu BABI pembangkang. Barulah fair & square. NFC? What National Feedlot National? Briefly explain to them and told them we (BN) want the HALAL food for Malaysian. NFC is 100% HALAL meats and the production and all the processes were manage by MUSLIM. Again MUSLIM! Again MUSLIM! Based on SYARA'.

Apa yang orang Melayu pembangkang ni tak puas hati sangat pun tak tau. Kalau lembu yang diternak oleh bangsa asing yang diragui keHALALan nya mau pulak dibeli. UMNO hendak menjaga orang Melayu dan Islam di Malaysia supaya tak makan dari sumber yang haram. "Makanan yang elok adalah dari sumber yang HALAL". Bukan nak kacau periuk nasi bangsa asing cuma kita sekarang ini perlu lebih berhati-hati dalam memilih makanan kerana dikhuatiri ade yang meragukan. Ingat daging import tu bagus sangat ke? Kat sana entah bagi makan ape pun kita tak tau kan?

Tapi bila kerajaan pembangkang nak buat kandang BABI besar kat Selangor korang tak kecoh kan? Sebab apa? Because all the PIGS are so CUTE. SHIT!!! Dah tau dah najis MUGHALLAZAH, lagi nak pegang, peluk, cium and lastly EAT THEM??? FUCK!!! Apsal korang tak pergi serbu tapak kandang BABI yang tengah dalam construction tu? DEMOCRATION RIGHT? Katanya kita hidup dalam masyarakat majmuk. WHAT THE HELL? So kalau masyarakat majmuk tapi Islam tetap agama rasmi negara tau? Apa lagi kasi bakar la itu kandang BABI.

Najis ni kalau bela kat negara kita memang CELAKA tau tak? Bukan RASIS macam DAP. Ini hak kita. Tak usah nak berlembut sangat dengan bangsa CELENG ni. Lagi dipijak kepala LEMBU-LEMBU macam korang ni nanti. Tengok lah. 

TAK KATA PUN BLOGGER UMNO/BN SAMPAH - AHMAD MASLAN

January 18, 2012 SHAH ALAM - Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan menafikan dakwaan sebuah Facebook kononnya beliau pernah membuat fitnah dengan melabel pemblog-pemblog pro-Umno dan Barisan Nasional (BN) sebagai sampah.

Katanya, dalam hidupnya selama ini beliau tidak pernah menganggap dan menggelar mana-mana pihak sebagai sampah, lebih-lebih 'panglima-panglima' siber Umno-BN.

"Seumur hidup saya sudah 46 tahun, tidak pernah walau sekali menggelar, menuduh, menyebut orang atau pihak lain sebagai sampah, lebih-lebih lagi jika mereka itu membantu Umno dan BN," kata beliau dalam satu kenyataan hari ini.

Sehubungan itu, Ahli Parlimen ini menambah, beliau tidak sebodoh itu dan "saya kira ini adalah cubaan untuk mencemar usaha berterusan kita sebagai satu pasukan bagi menggagalkan pihak pembangkang menawan Putrajaya."

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri ini berkata, kenyataan beliau baru-baru ini yang menyebut bahawa negara ini akan hancur jika pembangkang memerintah Malaysia, tentunya menambah usaha mereka menyerang beliau.

"Kita berjuang sebagai anak jantan yang berani mendepani lawan... Kita berjuang atas landasan kebenaran, untuk agama bangsa dan tanah air.

"Cabaran remeh Facebook ini hanya seperti batu kecil di atas lebuh raya yang nak berniat menghalang kemaraan sepasukan kereta kebal yang sedang menyambut semboyan perang," katanya lagi. - Sinar Harian

Thursday, January 19, 2012

SMM. DARI MANA DATANG KECENDERUNGAN UNTUK BERPOLITIK?

InsyaAllah JawaBernam akan bongkar sedikit masa lagi. Ini hak eksklusif JawaBernam.
Bukti ada bersama-sama namun JawaBernam akan simpan jika ada yang menidakkan.

MAHASISWA KITA TELAH DIROSAKKAN OLEH 'THE HIDDEN HAND OF DAJJAL'.
NANTIKAN PENDEDAHAN!!!

"DIALAH KETUA PARASIT DALAM PAS" - MAHFUZ MAMPUS BIN BEAN

Pemecatan Dr. Hassan Ali adalah kerana beliau bertindak membelakangi kepentingan parti PAS, kata Mafpus Mampus. KEPENTINGAN PARTI???? Kepentingan parti lebih penting rupanya jika dibandingkan dengan kepentingan Islam, kes arak, kes murtad, kes liwat dan bermacam-macam lagi kes di bawah kerajaan pakatan Selangor.

PARASIT dalam PAS memang sudah ada lama cuma hanya dibisukan dengan kes-kes terpencil supaya mereka ini seperti tiada dan tiada kepentingan dalam menentukan hala tuju parti. WTF! Golongan konon profesional seperti Mampus, Mat Sapu, Kaled Gereja dan beberapa pemimpin tinggi PAS pusat yang seolah-olah bertindak seperti bukan parti Islam. Kerna mengikut telunjuk DAP dan membontoti PKR maka PAS kini dilihat sudah hilang kredibiliti sebagai pejuang Islam lebih-lebih lagi dengan pemecatan Hassan Ali.

Memang sudah dilihat lama yang golongan PARASIT inilah yang sebenarnya menghancurkan PAS sendiri tanpa disedari oleh Nik Aziz dan Hadi Awang. Sedarlah wahai PAS. Kamu sudah tidak relevan lagi sebagai parti komponen pakatan. Bubarkanlah PAS. Kaled Gap pun boleh pegang jawatan PAS. Apa cer......

Wednesday, January 18, 2012

EXCO AGAMA BUKAN LAGI MILIK PAS!

Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim mengumumkan beliau sendiri mengambil alih tugas-tugas Exco Hal Ehwal Agama Selangor dan bukannya ADUN Sijangkang Dr Ahmad Yunus Hairi daripada PAS yang dilantik menggantikan Datuk Dr Hasan Ali.

Pengumumkan mengejutkan itu bermakna PAS tidak lagi mengemudi kerajaan negeri dari segi pelaksanaan enakmen syariah di Selangor tetapi tanggungjawab itu diambil alih oleh Khalid daripada Parti Keadilan Rakyat. Ia juga menguatkan hujah bahawa Khalid tunduk kepada desakan DAP tidak mahukan seorang Exco Agama "mirip Hasan" dalam menguatkuasakan undang-undang Islam. 

Walaupun mengambil tempat Hasan sebagai Exco, Yunus hanya diberikan tanggungjawab untuk menjaga Adat Resam Melayu dan Hal Ehwal Belia dan Sukan. Selain Hal Ehwal Islam, Khalid juga akan menggalas tugas Exco untuk Infrastruktur dan Kemudahan Awam.

Hasan menjadi Exco Agama, Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam sejak 2008 sebelum di pecat dari Pas dan digugurkan sebagai Exco minggu lalu. Pesuruhjaya Pas Selangor Dr Rani Osman yang diuar-uarkan akan mengganti tempat Hasan, diberikn “saguhati” apabila dilantik Pengerusi Skim Mikro Kredit Miskin Luar Bandar (SKIMSEL).

ADUN Bandar Baru Bangi, Dr Shafie Abu Bakar dilantik sebagai Pengerusi Perbadanan Adat Istiadat Melayu (PADAT). Kedua-dua jawatan ini sebelumnya di sandang oleh Hasan. Rombalan Exco dan jawatan kanan kerajaan negeri itu oleh Khalid pasti mengejutkan, khususnya tindakan beliau menggugurkan pemimpin Pas untuk Exco Agama.

Hasan sebelum ini menjadi sasaran pemimpin negeri DAP dan PKR kerana dilihat terIampau ghairah menguatkuasakan undang-undang syariah sehingga dikata mencemaskan pengundi bukan Melayu.

Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor itu memberi sokongan kepada isu-isu murtad yang dibawah oleh Himpun selain berusaha mengekang jualan arak kepada masyarakat Islam di negeri ini. - Juragan Melawati

HIPOTESIS : SEMAKIN GLAMOUR HASSAN ALI, SEMAKIN PANAS BONTOT AZWAN ALI

AMBOI..AMBOI..AMBOI... KAU AZWANUR YG DIVAS SGT..MULUT MEMANG LAHANAT DARI LAHIR KOT..SEMUA KAU NAK KUTUK...KAU INGAT KAU TU MULIA SUCI MURNI SANGAT? KAU INGAT KAU TU CANTEK MACAM DIVA? KERANA MULUT BADAN BINASA..BODY TU KALAU VASS SANGAT TAK APE...NI DAH KERTU LA UOLLSSS...PEGI HAJI UDAH...AMALAN JE CAM KURANG..TAK CUKUP DOA KOT...'PLU' JER YANG SOKONG 'PLU'...KAU TU 'TOP' KE 'BOTTOM' TAK TAU LA...TAPI YANG SAH KAU MEMANG 'PLU'...JANGAN BERLAGAK MULIA SANGATLAH...NOTHING SPECIAL BOUT U...INGAT STATEMENT KAU BOLEH BUAT KAU JADI HOT STUFF LA...MIMPI LA NYAH!

Tuesday, January 17, 2012

AWAS! AKAUN FB "AH JIB GOR" ADALAH PM NAJIB???

KUALA LUMPUR - Perhatian semua pengguna Facebook. Kini ada kawan baru dan nama beliau ialah "Ah Jib Gor".

Ia merupakan facebook baru Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam bahasa Mandarin sebagai satu lagi platform untuk mendekati masyarakat dengan lebih meluas menerusi laman sosial.

"Ah Jib Gor" yang bermaksud "Abang Najib" dalam bahasa Cina, diwujudkan untuk memberikan satu lagi forum kepada pengguna  media sosial untuk mengenali Perdana Menteri sebagai insan biasa dan bukannya sebagai perdana menteri semata-mata.

"Ah Jib Gor mula beroperasi secara online semalam (Isnin). Ini akan menjadi pelengkap atau sisipan  kepada laman media sosial sedia ada beliau. Kami tahu ada masyarakat Cina yang tahu bahasa Inggeris dan juga bahasa Cina. Kami mahu menjadi lebih efektif dan interaktif dalam berinteraksi dengan pelbagaimasyarakat di negara ini," kata setiausaha politik perdana menteri Wong Nai Chee.

Beliau berkata Facebook dalam bahasa Cina ini bukan berunsurkan politik dan hanya menyentuh mengenai hobi Najib dan perkara-perkara yang tidak ada kaitan dengan politik kerana tidak semua pengguna Facebook berminat dengan politik.

"Beliau sudah mempunyai media sosial lain yang memperkatakan mengenai politik. Beliau tidak akan mengambil inisiatif untuk memuatkan berita mengenai politik di FB bahasa Cina walaupun beliau tidak dapat menahan orang daripada memperkatakan perkara berkaitan politik di media sosial ini," katanya.

Perdana Menteri mempunyai akaun Facebook dan Twitter di bawah namanya yang telah menerima sejumlah besar  pengikut.

Wong menjelaskan nama "Ah Jib Gor" dipilih kerana ia merupakan nama popular yang diberikan kepada Perdana Menteri oleh pengguna media sosial dan oleh sebahagian besar masyarakat Cina sebelum Facebook bahasa Cina diwujudkan.

"Kami berharap dengan adanya facebook ini, sebahagian besar masyarakat Cina di negara ini akan dapat mengenali diri perdana menteri sebagai seorang insane biasa," katanya.Sejak versi bahasa Cina itu dilancarkan semalam dan sehingga pukul 4.30 petang hari ini, "Ah Jib Gor" telah menarik 1,722 pengikut. – Bernama

Monday, January 16, 2012

FUCKATAN! : BERJANJI MEMANG SENANG. TAK MENANG LAGI.






SAY NO TO FUCKATAN HARAM JADAH!!!

YB CELENG MENGGANAS: ADA CERITA NAFSU DI SEBALIK BAGAN SEKINCHAN!

Disebalik riuh rendah Malaysia dengan kes Anwar yang dibebaskan dan pemecatan tiba-tiba Hassan Ali, ada cerita panas rupanya yang berlaku dikawasan si celeng ni. Tentu sudah tahu siapa YB DAP di Sekinchan kan? JawaBernam tak sanggup nak tulis nama dia, najis mughallazah, kena samak 7kali tak cukup.

OK dah kenal kan? Tak nak cerita panjang pasal mat celeng ni tapi nak cerita pasal kawasan DUN nya yang semakin hari semakin ke arah kepada kemaksiatan. Bukan hendak menghalang gelodak nafsu celeng ini untuk bercekarama dikawasan sendiri namun ia telah membabitkan maruah orang Melayu di kawasan sekitar.

Baru-baru ini JawaBernam mendapat maklumat dari beberapa orang kawasan Sekinchan yang memberitahu terdapat sebuat pusat maksiat atau pelacuran di Bagan Sekinchan. Tempatnya memang tersorok dan jauh dari orang ramai. Bangla-bangla pekerja kilang Khind di Sekinchan selalulah datang kesana untuk lepas sangap. 

Dengan bayaran hanya RM70 sahaja sudah boleh main dengan amoi import dua round. Manyak murah ooo.. Nak try? Jom la kita singgah kalau Polis tak serbu lagi lah. Orang kampung Melayu sudah buat aduan sama ketua kampung dan jika tiada apa-apa tindakan mereka akan report je ke pak polisi sekinchan. 

Si Celeng Sekinchan sudah melampau!!!!!

Sunday, January 15, 2012

PANAS!! HASSAN ALI SUDAH MULA BERSUARA! PAS BAKAL DIBOGELKAN!

Satu demi satu perkara kebenaran kian menyerlah. Ini bukanlah bab berkenaan politik atau sebaliknya. Ini berkenaan maruah umat Islam di Malaysia yang kian terhakis dek kerana parti yang kononnya kuat menegakkan Islam namun tersungkur juga dek kerana desakan dari DAP dan PKR. 

Hassan Ali yang JawaBernam kenali begitu bersemangat menegakkan Islam dan selagi boleh hendak memartabatkan syiar Islam di Malaysia dengan mengenepikan fahaman politik. Hassan Ali yang dilihat semakin lantang dengan perjuangan Islamnya telah menakutkan rakan-rakan pakatan dan PAS. Hassan Ali lah pejuang Islam sebenar. Bukan Nik Aziz, Rani Mukerjee, Khalid Gereja atau golongan-golongan Islam Liberal. 

Ayuh kita rapatkan saf. Bentuk perpaduan Islam. Sudah tiba masanya kita bersatu dibawah nama Islam Melayu. Tolak PAS yang kian lari hala tujunya. Tolak pakatan yang kian memurtadkan PAS. Mari bersama UMNO dalam perjuangan Islam dan Melayu demi membentu negara Islam yang unggul di seantero dunia.

Saturday, January 14, 2012

PASIR BERDESING! : DALANG BOM 901 SUDAH DIKENAL PASTI

Tiada apa yang mustahil. Air yang tenang, jangan disangka tiada buaya. Salah seorang blogger Pro BN telah dapat mengenal pasti si pelaku dan pencetus BOM 901 yang meletup di Mahkamah Jalan Duta tempoh hari. 
 JawaBernam tidak dapat bayangkan jika Anwar didapati bersalah dan dikurung tempoh hari. Mesti tragedi dahsyat akan terus berulang-ulang tiada penamat. Minta dijauhkan.

Baca laporan penuh di blog otai PapaGomo.

Friday, January 13, 2012

UNTUNGLAH DR. RANI...LEPAS TIKAM HASSAN ALI, SEMUA BENDA DIA DAPAT..

Untung Dr. Rani. Semua jawatan Dr. Hassan Ali dah berjaya dirampasnya. Siapa kata PAS tak ada kaki tikam belakang? Haa inilah muka salah seorangnya. Mungkin blogger Gerakan Timur lebih mengenali beliau. hehe..

Pagi tadi Sultan Selangor telah berkenan atas cadangan Khalid Gap untuk membatalkan perlantikan Dr. Hassan Ali dari Exco Selangor kerana telah dipecat oleh PAS. DAP takut Dr. Hassan Ali akan terus mengganggu semua perniagaan dan kepentingan puak-puak mereka. Jadi inilah jalan penyelesaian nya. Exco Agama terpaksa dikambing hitamkan.

Apa-apa pun tahniah lah Dr. Rani walaupun tidak rasmi lagi. Semoga Dr. Rani terus menjalankan usaha murni seperti yang dilakukan oleh Dr. Hassan Ali.

Thursday, January 12, 2012

DAHSYAT!: FILIPINA SOKONG PENUH ANWAR IBRAHIM!!


The Progressive Organization of Gay in the Philippines (ProGay) welcomed yesterday the acquittal of Malaysian opporsitionist Anwar Ibrahim on sodomy charges.

Reacting to the judgement of the Kuala Lumpur High Court that Anwar was not guilty of sodomizing his aide Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay said it is now time to scrap sodomy laws that were part of British colonial legacy.

"We join the democratic people's movements in celebrating Anwar's triumph over the frame-up," said Oscar Atadero, ProGay's human rights officer.

ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia.

ProGay noted that even as the Philippines has no sodomy law, politicians and court justices are attacked with allegations of homosexuality for political gain. (Marvyn N. Benaning) - tempo.com

**************************

Memang betul-betul seantero dunia menyokong penuh ke'wibawa'an Anwar Al-Juburi. Hahahahaha. Ko memang kes memang satu dunia LGBT terutama Gay akan sokong ko la. Malu nama Malaysia ada pemimpin pembangkang yang kaki liwat. Satu dunia tau siapa ko. Tolong tukar ketua pembangkang sebelum dunia berminat dengan Malaysia kerana negara peliwat dan LGBT. HIDUP GAY!!!KAHKAHKAH

Wednesday, January 11, 2012

GEMPAR!! ADA CERITA PANAS DISEBALIK PERSIDANGAN PARTI DAP 2012.

Panas dan terus panas bontot puak-puak jahanam pakatan rakyat. Baru-baru ini telah berlangsungnya persidangan parti DAP yang diadakan di Shah Alam, Selangor. Maka berduyun-duyun lah usul yang telah dibawa oleh setiap perwakilan bagi mewakili kawasan jajahan masing-masing.

Info ini baru JawaBernam dapat dari sumber terapat yang juga salah seorang ahli DAP Melayu. Persidangan yang 100% dalam bahasa orang putih itu mendebatkan isu-isu panas berkaitan parti, hala tuju PRU13, perkauman, isu dalaman parti dan beberapa isu berbangkit.

Isu yang amat menarik minat JawaBernam untuk terus mendengar cerita sahabat ahli DAP ini adalah persetujuan semua ahli DAP supaya Anwar Al-Juburi harus diangkat dan diberi sokongan untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia pada PRU 13 dan seterusnya merampas Putrajaya. Sok-sek dalam bahasa Tionghua ada juga kedengaran yang walaupun memang Anwar tidak layak sebenarnya namun oleh kerana kelangsungan parti yang kian goyah dek kerana perkauman yang dibawa oleh DAP, maka mereka secara terpaksa bersetuju untuk bersatu padu bersama-sama PKR dan PAS.

Orang Celeng sendiri mengaku yang Anwar itu memang bersalah dan tidak layak menjadi PM. Isu moral yang teruk dan nafsu seks yang melampau menyebabkan kebanyakan ahli DAP begitu jelek dengan Anwar. Karpal Sinki Wilcha selaku Peng-Kerusi Roda DAP juga berucap yang calon bagi DAP untuk PRU 13 sudah dikenal pasti dan akan ada calon DAP dari bangsa Melayu. Ini adalah transformasi rakyat. Dakwa beliau.

p/s: Wahai umat Islam mari kita renung2kan dan pelajari dari kesilapan. Jangan kita terus hanyut dan terleka. Fikirkanlah akan nasib agama, bangsa dan tanah air kita. DAP hanya mahu lihat Melayu berpecah dan mereka akan terus bersorak. Jangan lupa sejarah kerana sejarah mungkin berulang.

PANAS SENSASI: KEBANGKITAN ANAK MUDA SELANGOR!!!

AZAM TAHUN BARU! KUMPULKAN ANAK MUDA SELANGOR! 
LAUNGKAN SOKONGAN BN!

SUARA ANAK MUDA SELANGOR PASTI DIDENGARI UMNO/BN!

Monday, January 9, 2012

KISAH DR. HASAN ALI: PAS PECAT, PKR HALAU, DAP GELAK.......

Khalid Ibrahim @ Kaled Gap mendesak Hasan Ali supaya melepaskan jawatan Exco yang disandangnya secara sukarela. Memandangkan Hasan Ali sudah dipecat PAS maka beliau tidak mewakili mana-mana parti dalam pakatan haram Selangor.

Dek kerana desakan Azmin Ali dan DAP yg menyorok disebalik Anwar, Hasan Ali terpaksa menerima tempias apabila sudah dianggap liabiliti kepada fuckatan haram. Habis agenda kristianisasi dibantutkan oleh Hasan Ali, semua rumah urut diserbu Hasan Ali. Panas bontot la deme.

Apa-apa pun, rakyat masih tetap menyokong Hasan Ali walau tiada parti. Memandangkan Hasan Ali juga berdarah pahlawan Jawa maka JawaBernam akan sokong Hasan Ali. Harap Hasan Ali jgn buat U-turn lah.

Hassan Ali pejuang Islam,
tegak syiar tak kira malam,
Orang hebat selalu dibenam,
DAP bertindak dlm diam.

Murtad, arak dan judi,
Banteras habisan tak kira hari,
PKR dalang dalam duri,
Termakan dakyah si Azmin Ali.

901: SAIFUL PASTI AKAN TERBELA

KUALA LUMPUR: Bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, MohdSaiful Bukhari Azlan akur dengan keputusan Mahkamah Tinggi apabila membebaskan bekas majikannya itu daripada tuduhan kesliwat yang dibuatnya tiga tahun lalu.

Bagaimanapun Mohd Saiful berkata, beliau yakin kebenaran berhubung dakwaannya itu akan tiba.

"Tidak di dunia, namun di (Padang) Masyar (akhirat) pasti.

"(Saya) redha dengan ketentuanNya. Akan terus tenang, doa, istiqamah dansabar," katanya yang dipetik menerusi twitter miliknya.

Mahkamah pada Isnin membebas dan melepaskan Anwar daripada tuduhan meliwat Mohd Saiful tiga tahun dahulu.

Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menyatakan mahkamah tidak dapat memastikan 100 peratus bahawa integriti sampel DNA yang dikemukakan tidak terusik.- CELAH GELEGAR

p/s: Kun Faya Kun...Jika Allah hendak jadikan sesuatu, maka terjadilah...

Sunday, January 8, 2012

GEMPAR!! JAWABERNAM AKAN SOKONG HASSAN ALI SELAGI BUKAN AHLI PAS

" Alhamdulillah, Segala Puji Bagi ALLAH S.W.T"
Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.

Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang diambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.

Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.

Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.

YB Dato' Dr. Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia
8 Januari 2012
*************************************

Dalam sibuk akan kemeriahan yang bakal berlangsung esok di parking kereta Mahkamah Jalan Duta, sebentar tadi muncul pula berita yang amat mengejutkan walaupun JawaBernam telah menjangka lama. Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Hasan Ali telah dipecat serta merta sebagai ahli PAS. Maka tamatlah episod perjuangan murni Dr. Hasan Ali dalam parti yang kononnya memperjuangkan Islam di Malaysia. Sedia maklum PAS kini bukanlah parti Islam lagi kerana telah jauh terpesong dari landasan sebenar 50tahun dulu. Islam liberal yang dipraktikkan oleh golongan ilmuwan Islam dalam PAS telah menolak Hasan Ali dan menganggap beliau sebagai liabiliti dalam pakatan bersama DAP dan PKR.

Baru mendapat berita bahawa tidak kurang 10,000 ahli PAS di dalam kawasan Shah Alam dan Klang telah senada memberi sokongan penuh kepada Dr. Hasan Ali dan seterusnya isytihar keluar PAS dan ingin bersama Dr. Hasan Ali. Pakatan semakin goyah. Agak sedih apabila Dr. Hasan Ali diperlakukan sedemikian rupa. Habis madu sepah dibuang-buang. Mungkin Bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa akan mengikut jejak langkah Dr. Hasan Ali selepas ini.

Kita doakan semoga YB Dato' Dr. Hasan Ali akan teruskan perjuangan menegakkan Islam walau dalam apa medium sekalipun. Percayalah, penyokong dan pendokong Islam masih ramai lagi di Malaysia. InsyaAllah!

Saturday, January 7, 2012

TRAGEDI 901: SIAPA YANG PATUT DI BELA? ANWAR ATAU SAIFUL?

Siapa yang sebenarnya patut dibela??? Adakah anwar layak menerima pembelaan dari rakyat Malaysia atau Saiful yang sudah terang lagi nyata memerlukan pembelaan kerana telah teraniaya dek kerana perbuatan anwar?

Topik ini sebenarnya yang patut diambil perhatian oleh rakyat Malaysia. Bukannya menyokong, berhimpun membuta tuli. Orang suruh berhimpun, pi berhimpun. Orang suruh makan taik, pi la hurung makan taik. Kes ditangguh banyak kali. Bukan kerana hendak mencari bukti atau kebenaran tetapi tetapi disalahkan kerajaan BN yang kononnya salah menggubal sistem Malaysia. Sikit pun tak ada sentuh pasal kes liwat dewa mereka.

9 Januari ini mari kita lihat siapa yang salah tanpa ada perhimpunan atau demonstrasi. Bangsa asing berebut-rebut datang ke Malaysia mencari rezki. Orang Malaysia buang masa dan duit untuk menyokong Dewa Dajjal mereka. Bila bangsa Melayu nak maju macam ni? Fikirkanlah.

901
JUSTICE FOR SAIFUL

Friday, January 6, 2012

"ANWAR LIWAT SALAH SISTEM UMNO/BN!" - AZMIN ALI

Azmin Ali yang baru-baru ini menyeru kepada semua pendokong pakatan rakyat supaya turun beramai-ramai berperang dihadapan mahkamah Jalan Duta pada 9 Januari ini dilaporkan telah membuat kenyataan yang super duper bangang tahap GOBLOK!

Diberitakan kepada JawaBernam sebentar tadi dari orang yang tidak dikenali memberitahu yang azmin mengeluarkan keyataan bahawa kesilapan anwar dalam kes meliwat saiful adalah salah sistem yang direka oleh UMNO/BN. Maka oleh itu azmin mengajak semua pakcik-pakacik pakatan agar bersama-sama turun ke perkarangan Jalan Duta supaya dapat memberi sokongan padu kepada Ketua Gay nya Anwar.

Manakala bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Hassan Ali dilihat lebih kearah kanan dalam memberi reaksi dalam agenda 901. Beliau menyeru kepada ahli PAS supaya tidak turut serta dalam demo itu kerana perhimpunan itu adalah untuk Anwar, Dewa PKR bukan untuk kepentingan rakyat.

901 adalah pencetus sejarah silam 13May. Sejarah mungkin berulang. Tetapi kali ini Melayu lawan Melayu. Kumpulan yang satu lagi yang diketuai oleh Persatuan Ayahanda pula telah mengumpulkan tentera-tentera seperti PEKIDA, PERKASA, PPIM, PKMK dan beberapa NGO lain. Ya Allah! Selamatkanlah Malaysia dari manusia bernama Anwar Ibrahim.

Wednesday, January 4, 2012

GERAKAN 901: ADAM DAN ANWAR TIADA PERSAMAAN


Hari keADILan telah hampir tiba. Dua orang Melayu tak sedar diri akan menerima hukuman yang lebih kurang sama cuma oleh kerana yang si protege hanyalah askar upahan murahan maka hukuman mungkin sedikit ringan jika hendak dibandingkan dengan si mentor.

Si mentor akan ke Jalan Duta bagi meraih simpati dengan berbekalkan 100,000 peminat-peminat nya yang tegar dan lupa daratan. Si protege pula akan kembali ke Tanjung Malim menghadap barisan pendidik kepada para guru. Dua-dua akan dikenakan tindakan yang sama tetapi tidak serupa.

Apalah nasib si protege tanpa sokongan 100,000 penyokongnya kerana mereka semua akan berkumpul di Jalan Duta untuk memeriahkan suasana. Mungkinkah keldai bodoh ciptaan si mentor ini akan menangis keseorangan tanpa teman? Kita tunggu dan saksikan.

Tuesday, January 3, 2012

AZHAR IDRUS, TANDAS MASJID, DAN DOT DOT DOT

Kali ni nak cerita sikit pasal Azhar Idrus. Ops! bukan yang boboroi sebelah kiri tu ye. Itu punya cerita sudah muak. Sudah boleh masuk itu Indah Water punya tangki septik. Ustaz kah individu ini? Apa kelulusannya?

Jika Hadi Awang menuntut di Al-Azhar, Nik Aziz pernah menjadi ustaz KEMAS, siapakah pula Azhar Idrus yang digelar ustaz? 

Jika Bob Lokman pernah main gitar, Akhil Hayy dengan lagu caci makinya, maka begitu jugalah Azhar Idrus yang sudah tidak laku sebagai artis malah pernah bergandingan dengan Salem Iklim, maka didambanya duit ceramah agama yang entah siapa gurunya.

Ditambah cerita menarik dari kampung nya sendiri di Terengganu. Azhar Idrus mengambil wuduk di tandas perempuan di Masjid Jambu Bongkok, Marang, Trengganu pada jam satu pagi. Terlihat oleh orang kampung akan kelibat seorang muslimah berseorangan keluar dari tandas tersebut. Apakah ini?? Tidak menuduh tetapi benarkah cerita ini????

GAMBAR: PEMUDA SG.BESAR & SABAK BERNAM BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP ADAM ADLI

Sabtu lalu, 31/12/2011 bertempat di Balai Polis Sabak Bernam, Sungai Besar. Barisan Pemuda UMNO Sg.Besar dan Sabak Bernam telah membuat laporan polis terhadap si bangsat Adam Adli. Laporan polis yang diketuai oleh Sdr. Budiman Zohdi, Ketua Pemuda Sg.Besar. Syabas rakan-rakan. Biar Adam Adli tahu tinggi rendah langit Malaysia.

ASTAGHFIRULLAHAL'AZIM...BOBOI PUN SAMA IKUT LANGKAH KIRI ZED ZAIDI & AWIE????

Apa sudah jadi dengan dunia artis sekarang ni?? JawaBernam langsung tak paham kenapa perlu diikutkan langkah Zed Zaidi, Awie, AC Mizal dan beberapa artis lagi di Malaysia ni? BOBOI nama yang cukup meletup tika dan saat ini telah menggegarkan dunia industri selebriti dengan menyerahkan borang keahlian UMNO dan secara automatik menjadi ahli UMNO. APA PUN TAK BOLEH!!!!

Tahniah kepada artis duo berkumpulan Maharaja Lawak Mega. Pilihan yang baik. Pilihan yang tepat. Nampaknya walaupun sibuk dengan dunia artis, Afdlin dan Hrun Slam Bach terbuka hatinya untuk menerima UMNO sebagai parti pilihan. Bukannya PAS mahupun PKR yang semakin lama dilihat semakin goyah.

Marilah kita bersama mendukung cita-cita PM Najib kearah 1 Malaysia. 
Papehal pun JawaBernam tetap sokong OSBON!!!! Orep OSBON!! Orep OSBON!!

ikhlas dari admin JawaBernam.blogspot

Monday, January 2, 2012

TOLONG SEBARKAN: FREE MADRASAH SALIHIAH CAMPAIGN 1MUSLIM RM1

Kempen Tebus Semula Madrasah Salihiah 1Muslim 1 Ringgit ini berniat mengumpul dana dari Rakyat Malaysia yang berugama Islam dan memberi peluang serta galakan kepada Orang Islam berjihad dengan menyumbang kerana Allah untuk
MENEBUS SEMULA TANAH WAKAF MADRASAH SALIHIAH YANG TELAH DI JUAL OLEH MAJLIS AGAMA ISLAM KEDAH (MAIK) KEPADA PEMAJU PROJEK DENGAN NILAI RM 1.48 JUTA.

Lawat Laman Blog : PadiJantan

BELAJAR BERTINGKAT-TINGKAT, BODOH BERLAPIS-LAPIS

Malunya jadi budak UPSI!!! Rupanya ramai jugak budak-budak U yang konon pandai tapi sebenarnya BODOH!!! UPSI yang confirm akan jadi cikgu, dan confirm akan dibantu oleh kerajaan Malaysia dengan bermacam-macam kelebihan yang pelajar U lain tak akan dapat. 
Korang marahkan AUKU kenapa Klinik UPSI pulak yang jadi mangsa? Manalah letak otak korang ni wahai SMM samdol. GOBLOK KOYO NDOK!
Ini ke abang-abang polis yang pukul korang? Alahai..nampak gayanya korang pun nak buat drama Anwar Jubur jugak ke? Pukul tak, belasah tak, tiba-tiba dapat duduk hospital patah tulang rusuk lah, patah tulang pipi lah..hari ni korang sihat pulak ye siap boleh berjoget lagi dengan kawan celaka korang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...