Konco-konco ku

Monday, April 30, 2012

HADI AWANG PENGSAN DICIUM AMBABIGA!!!


Perhimpunan BERSIH 3.0 ternyata satu perhimpunan yang paling jijik dalam sejarah Malaysia abad ini, selain dari Reformasi 1998.   Memandangkan objektif perhimpunan hanyalah untuk membuat kemusnahan, maka itulah saja hasilnya yang dapat kita lihat iaitu ‘kemusnahan’ semata-mata.  

Namun kita wajar memanjatkan kesyukuran ke hadhrat Allah S.W.T kerana kemusnahan yang terjadi tidaklah sebesar mana.  Ini kerana  jumlah manusia tidak berguna di Malaysia yang sanggup menyertai perhimpunan itu tidaklah ramai, hanya sekitar 25,000 orang sahaja.  

Jika ianya seramai yang dilaporkan oleh Malaysiakini, Harakah dan Anwar Ibrahim iaitu 250,000, 100,000 dan 200,000 tentulah kadar kemusnahan yang terjadi adalah lebih teruk lagi.  Malah tidak mustahil, berita jam 8.00 malam pada 28hb April itu, kita akan melihat rancangan khas Anwar berucap sebagai Perdana Menteri baru.  

Oleh kerana itu tidak berlaku, maka wajarlah kita mengucapkan Alhamdulillah kerana Allah S.W.T masih sayangkan Malaysia dan membiarkan sedikit kemusnahan terjadi bagi membolehkan kita menilai dan berfikir mana yang benar mana yang salah.   Malaysia setakat ini masih dipelihara dan selamat dari dipimpin oleh boneka Yahudi, alat kafir harbi serta seorang biseksual yang korup.  

Kerana kasih sayang Allah S.W.T jugalah maka Hadi Awang, Presiden PAS masih bersama kita hari ini, walaupun mengalami sesak nafas dan pitam pada hari perhimpunan tersebut.   

Mungkin juga apa yang terjadi kepada beliau itu sebagai menunjukkan kemurkaan Allah akibat sanggup duduk di belakang Ambiga Sreevanesan, seorang kafir harbi pendokong hak LGBT dan murtad, dalam usahanya membuat kemusnahan untuk menggulingkan kerajaan Islam, yang menentang pendiriannya.    Bayangkan, jika Hadi Awang terus ‘padam’ pada ketika itu, maka ‘pemergiannya’ adalah dalam keadaan beliau sedang dipimpin oleh Ambiga!  

Bagaimana Hadi Awang menilai kejadian tersebut, tidaklah kita ketahui.  

Tetapi, Hadi yang kita tahu adalah seorang Ulama bongkak, riak, sombong, angkuh dan tidak pernah merendah diri, jauh sekali mengaku salah dan meminta maaf.   Biarpun telah disentak dengan kejadian sesak nafas dalam perjuangan haram, kita tidak yakin yang Hadi akan mengambil masa untuk berhenti sejenak bagi menilai semula kedudukan dirinya dalam perjuangan BERSIH, Pakatan Rakyat dan PAS.  

Hadi Awang telah terlanjur membuat perjanjian dengan syaitan dan tidak mampu melepaskan diri dari perangkap itu.  

Nampaknya, kata-kata Nik Aziz bahawa PAS sanggup bekerjasama dengan syaitan untuk memusnahkan UMNO telah menjadi kenyataan dan dipegang sebagai satu perjanjian.  Kerana itulah, Hadi Awang sanggup turun padang dan Nik Aziz pula menghulurkan wang untuk membantu perjuangan syaitan.  

Lebih menggerunkan lagi ialah apabila Nik Aziz begitu riak dan megah menunjuk-nunjuk sifat ‘pemurah’ kerana sanggup menghulurkan duit poket sendiri. Beliau berkata, “mana ada pemimpin sepertinya yang sanggup keluar duit poket sendiri?”  Bukankah sifat menunjuk-nunjuk itu juga adalah sifat syaitan?

Kini, semua ini diperlihatkan kepada rakyat Malaysia secara jelas.  Dan ayat-ayat Allah S.W.T mengenai Ulama-ulama jahat juga jelas.  Tiada yang tidak jelas, melainkan yang jelas-jelas belaka sama ada dalam bentuk kata-kata mereka sendiri, perbuatan mereka, video dan rakaman telefon mereka, bukti-bukti saintifik serta pandangan rambang mengenai perjuangan PAS dalam  Pakatan Rakyat, mahupun BERSIH, bahawa mereka itu secara keseluruhannya bertindak begitu   bertentangan dengan Islam.  

Maka, janganlah kita mengundang kemurkaan Allah S.W.T dengan menidakkan yang jelas.  

No comments:

Post a Comment

comment please.....